søndag 1. juni 2008

Lenge siden sist...

Har flere ganger siste ukene tenkt at jeg skulle ha oppdatert bloggen, men det har visst ikke blitt noe av... Siden sist har vi vært på utstillingskurs, blodsporkurs, hatt bruksdag med klikkergruppa, seminar med Kathy Sdao/Ken Ramirez + endel spor- og LPtrening innimellom. Har også meldt oss på MH to ganger uten suksess, den første vi meldte oss på ble ikke noe av da de ikke hadde dommer, og den andre står vi som fjerde reserve, så jeg tviler på at vi kommer med. Dessuten er det i Karlstad, så jeg gidder ikke kjøre så langt når sannsynligheten for at vi kommer med er så liten... Prøver nå å finne en ny dato/sted som passer, har veldig lyst til å få det unnagjort iløpet av sommeren. LP-debuten er også utsatt til høsten, har tenkt å starte i Sverige da jeg synes de har et mye bedre LP1-program enn vi har i Norge.

Utstillingskurset vi deltok på var i regi av Spanielklubben, men siden det var en ledig plass fikk jeg lov til å delta med mitt sorte får. Instruktør var Jonna Sanden, og jeg må bare innrømme at det faktisk var ganske morsomt...;) Har meldt oss på NKK Bjerke 28/29-juni, så får vi se hvordan det går, kanskje blir det flere utstillinger iløpet av sommeren.

Blodsporkurset har også gitt mersmak, så nå har jeg skaffet meg både rådyrskank og noen liter blod, og planen å starte på blodsporprøve til høsten hvis vi får gått endel spor i sommer. Hedda synes iallefall det er supergøy:) Skal prøve å gå spor minst et par ganger i uka framover.





Bruksdagen med klikkergruppa var også veldig vellykka, de som var med var Kjersti&Thea, Mette&Pippi, Camilla&Enya og Charlotte&Sokrates. Vi gikk tilsammen fire spor, og Hedda gikk bare bedre og bedre for hver gang:)
Har stjålet et par bilder fra Kjersti, se flere bilder her:



Sjokoladekakepause:



Seminaret i helga skal jeg skrive mer om senere, nå er jeg for trøtt etter to intense dager med mange fantastiske forelesninger.

Men før jeg avslutter må jeg gratulere litt;
Mette og Pippi debuterte på blodsporprøve denne uka, og resultatet ble førstepremie. Bare to førstepremier til nå, så har dere NVCH!

Heddas søster Glimma debuterte i LP1 med 165,5 poeng og førstepremie for et par uker siden, GRATTIS:)

Tone og Spike har også debutert i LP1 med førstepremie og førsteplass, kjempebra!

Heddas halvsøster Puma konkurrerte i LP Elite forrige helg, der de vant og ble "Distrikst-Mästerinna":) Denne helgen var det ny konkurranse, og på ny ble det førstepremie og klasseseier, GRATULERER:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for gratulasjoner! Høres ut som dere har en aktiv og innholdsrik hverdag :)

Anonym sa...

Åh vad ni tränar och ligger i, ni är SÅ DUKTIGA !!! Ska bli spännande att följa er framöver :)

Tack för alla grattis - nu längtar vi till SM !!

KRAM på er från mamma Troja, syster Puma & Lotta