søndag 5. april 2009

Trening 4/4-09

Det ble jo som kjent ingen konkurranse igår, men vi hadde en fin treningsøkt med Mette og Pippi istedet. Vi var faktisk flinke og dro et helt nytt sted igår, det har så lett for å bli sånn at man alltid trener de samme stedene bestandig...

Hedda og jeg trente på apportering, stå og dekk under marsj og lineføring. Hedda var veldig ivrig og flink igår synes jeg, og for første gang på lenge brukte vi endel avstandbelønning. Det funka egentlig veldig bra, tror jeg skal bli flinkere til å bruke det mer.

Vi filma noen av øvelsene igår, og jeg synes det ser ganske ok ut. Det er ikke akkurat 100% perfekt, dekkene kunne absolutt vært raskere, og ved stå under marsj har Hedda en tendens til å ta en steg eller to ut til siden... I lineføringen synes jeg hun har en fin attityd, men posisjonen er veldig unøyaktig til tider... Men, men, her kommer videoene (ser nå etter å ha brukt masse tid på å laste opp videoene, at de kommer i feil format, dvs ikke i widescreen slik de skulle ha vært...);










Vi har allerede meldt oss på en ny konkurranse, 19. april i Ale. Da er det 3,5 uke siden Hedda begynte å løpe, så jeg håper virkelig at hun er helt ferdig med lpetiden sin da slik at vi får startet denne gangen... Håper virkelig vi får til opprykket da, det skal bli så deilig å kunne fokusere mer på nye øvelser!

Jeg gleder meg også til snøen er helt borte, slik at vi kan begynne brukssesongen også :-)

3 kommentarer:

Pernilla & Glimma sa...

Vad duktig hon är syster Hedda. Hade tänkt att komma och titta på er igår men så upptäckte jag att jag jobbade och den 19.e kan jag nog inte. Hade ju vart roligt att träffas och se duktiga Hedda in action.

Vi önskar er en massa Lycka Till!!
Kramar från oss.

Lotta & Troja sa...

Åh vad Hedda är lik sin mamma.... fast Hedda är mycket duktigare än mammsen på lydnad :).

19 april går jag jaktkurs.... Du MÅSTE titta i min planeringskalender nästa gång du planerar Sverigeresa *fniss*. Men jag kommer hålla alla mina tummar för er den 19.e !!!!!!! Kommer gå kalas efter vad jag kan se på de härliga filmerna.

KRAM KRAM

Pippi & Mette sa...

Seff blir det opprykk neste gang!! Vi skal ihvertfall gjøre vårt for å heie dere frem til det:-) Gøy med filming på trening! ses på trening igjen imorgen:o)